فرمانده سپاه شهرستان بیجار از برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان دراین شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعید شعبانی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هنری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان که با حضور جمعی از هنرمندان دیار گروس در دفتر فرماندهی سپاه بیجار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای مظلوم شهرستان بیجار است.

وی افزود: شناساندن شهدای استان کردستان و نشان دادن جایگاه و رشادت آنان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است و برگزاری این کنگره فرصت مناسبی برای شناساندن شهدای دیار گروس به ایران اسلامی و نسل امروز است.

وی به اقدامات مهم فرهنگی در اجرای این کنگره اشاره و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، شب شعر عاشورایی، چاپ و رونمایی از ۴ جلد کتاب شهدا تا قبل از اجلاسیه شهرستان بیجار، اجرای نمایش زائر در ۲ نوبت تا قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره در بیجار از مهمترین اقدامات فرهنگی و هنری کنگره ۵ هزارو ۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان بیجار است.

شعبانی درپایان به توان بالای هنرمندان بسیجی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هنرمندان فرهیخته بسیجی دیار گروس می‌توانند از ظرفیت این کنگره عظیم در راستای نمایش آثار فاخر خود استفاده کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری شب شعر عاشورایی گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در بیجار

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.