هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این کنگره که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شده است تا ۲۴ اردیبهشت ماه در شیراز ادامه خواهد داشت.

پیمان صالحی دبیر علمی هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی گفت: کنگره ملی گیاهان دارویی به صورت یک دوره در تهران و دور بعد در یکی از شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود که این دوره در شیراز برگزار شده است.

وی، محور‌های اصلی هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی را کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی و صنعت و اقتصاد عنوان کرد و افزود: ۹۷۶ مقاله در این محور‌ها به دبیرخانه کنگره ارسال شده که ۴۳۵ مقاله در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، ۳۰۶ مقاله در حوزه داروسازی، پزشکی و دامپزشکی، ۲۱۸ مقاله در حوزه علوم پایه و ۱۸ مقاله در محور صنعت و اقتصاد ارسال شده اند که از میان مقالات ارسال شده ۶۷۷ مقاله پذیرفته شده است.

به گفته صالحی در این کنگره دو روزه پنج میهمان خارجی از کشور‌های اتریش، آلمان و فرانسه حضور دارند.

دبیر علمی هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با بیان اینکه هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی از مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برخوردار است، گفت: این کنگره برای رشته‌های پزشکی، داروسازی، کشاورزی و دامپزشکی نیز دارای امتیاز است.
انتهای پیام/ر

گشایش هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار