شهردار همدان گفت: تا امروز به‌ جز بودجه داخلی شهرداری هیچ اعتبار دیگری برای تبلیغات بین المللی رویدادهای ۲۰۱۸ همدان در نظر گرفته نشده است.

همدان 2018 بودجه ای برای تبلیغات نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی در نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رویدادهای 2018 همدان با اشاره به اینکه  شهرداری همدان در بخش فضاسازی اقدامات مناسبی مانند نورپردازی، ساماندهی ورودی‌های شهر، آسفالت معابر، گل‌کاری و غیره انجام داده است، افزود: اگر فرصت بیشتری داشتیم می‌توانستیم اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی افزود: در عرصه تبلیغات محیطی و معرفی این رویدادها به مردم، با مشارکت دیگر دستگاه‌های مسئول در این رویداد توانسته‌ایم اقدامات مناسبی انجام دهیم.  

شهردار همدان با تأکید بر اینکه انجام تبلیغات برای معرفی این رویداد در عرصه بین‌الملل نیازمند بودجه ویژه‌ای است ادامه داد: تا امروز به‌جز بودجه داخلی شهرداری هیچ اعتبار دیگری برای این کار در نظر گرفته نشده است.

وی با تشریح دیگر برنامه‌های این نهاد به‌عنوان مسئول کمیته تبلیغات رویدادهای 2018 همدان افزود: بزودی جلسه ویژه‌ای برای این موضوع تشکیل‌شده و ضمن ارائه برنامه‌های مختلف برای بودجه این بخش نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

صوفی با اشاره به اینکه در نظر داریم از هنرمندان همدانی و همدانی‌های مقیم در دیگر کشورها به‌عنوان سفیر گردشگری استان استفاده کنیم ابراز کرد: اگرچه ما اقدامات در این عرصه داشته و برای معرفی این رویداد به مردم برنامه‌هایی ارائه داده‌ایم اما آنچه اهمیت دارد نقش بسیار مؤثر صداوسیما است.

وی با اعلام اینکه‌ای کاش مدیرکل صداوسیمای و همدان نیز در این نشست حضور داشت و درباره برنامه‌های خود توضیح می‌داد گفت: ازجمله اقدامات ما برای آماده‌سازی استان ساماندهی ورودی‌های شهر بوده که تا امروز بخشی از آن انجام‌شده است.

 شهردار همدان با تأکید بر اینکه کار ساماندهی ورودی‌های شهر همدان چند سال طول می‌کشد گفت: اینکه انتظار داشته باشیم ساماندهی ورودی‌های شهر همدان ظرف مدت چند ماه انجام شود یک نظر غیر کارشناسانه است چراکه ما برای ارائه یک کار وزین که درشان مردم همدان باشد حداقل به دو سال زمان نیاز داریم.

انتها پیام/ج

بودجه ای برای تبلیغات بین المللی 2018 در نظر گرفته نشده است

برچسب ها: شهرداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.