همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ دارالولایه سیستان امروز باحضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان در شهرستان زهک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه درسیستان وبلوچستان در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ دارالولایه سیستان دوران پس از انقلاب اسلامی را بزرگترین موهبت الهی و فرصت تبلیغ بیان کرد و گفت:سرمایه مبلغین زبان و پیشینه‌ی تشییع است، انقلاب مدیون مجموعه روحانیت پویای تاریخ است که امام خمینی ازین فرصت در بهترین زمان استفاده و انقلاب را به ثمر نشاند.

وی ادامه داد: اکنون نیز این سرمایه معنوی امانتی که از علمای بزرگ اسلام در طول تاریخ به ما رسیده و در مقابل این تاریخ غنی تشیع باید احساس مسئولیت کنیم.

آیت الله سلیمانی در خصوص وضعیت فعلی کشور نیز گفت:: با نیرو‌های خودی و افزایش قدرت مدیریتی می‌توانیم به مشکلات فائق آییم، چرا که هدف دشمن خط راستین نظام اسلامی است و وظیفه داریم در مقام تبلیغ ازین کانون پاسداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه زهک نیز گفت::چهار دهه تبلیغ داشته ایم، باید بررسی کنیم ما در تبلیغات مان موفق بوده ایم یا بقیه؟ در حالی که بیشترین فرصت‌ها نیز در اختیار مان بوده است، نظام اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای مبلغین فراهم کرده است، اما پیشرفت قابل توجهی نداشته ایم و به نوعی از خودمان راضی نیستیم.

انتهای پیام/ع

  همایش طلایه داران تبلیغ دارالولایه سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار