مسئول سامانه شهریه مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: جلسه قطب یک مدارس غیردولتی امروز به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ابریشم‌کار ، مسئول سامانه شهریه مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش امروز در جلسه قطب یک مدارس غیردولتی که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: با تفویض اختیار به استان‌ها و مناطق کشور، امسال شهریه مدارس غیردولتی توسط کارگروه شهریه مناطق صورت می‌گیرد که ارزیابی‌های کارشناسان استان و مناطق بدون شک در تعیین شهریه‌ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهریه هر یک از مدارس با توجه به امکانات موجود تعیین خواهد شد، تصریح کرد: جلسات قطب کشوری با توجه به مشکلات موجود در سامانه تعیین شهریه مدارس غیردولتی برگزار می شود تا به یک جمع بندی مناسب در این خصوص دست پیدا کنیم.

مسئول سامانه شهریه مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نظارت بر مدارس غیردولتی بیان کرد: در نظارت بر کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی همه واحدهای آموزش و پرورش بایستی نظارت داشته باشند.

ابریشم کار از نظارت بر دریافت شهریه در مدارس غیردولتی خبر داد و افزود: تقویت نظارت بر دریافت شهریه در مدارس غیردولتی و نیز هدفمند کردن بازرسی‌ها از جمله مواردی است که در دستور کار بوده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ع

شهریه مدارس غیر دولتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.