تجهیز 32 خانه ورزش روستایی در استان اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز 32 خانه ورزش روستایی در استان اردبیل خبرداد.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در سال 96 اداره کل ورزش و جوانان به همراه فدراسیون و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و دهیاری ها توانست 30 خانه ورزشی را تجهیز کند که این آمار در سال 95 فقط 2 خانه ورزش روستا بود که در شهر اردبیل تجهیز شده بود.

وی از رتبه بندی دستگاه های اداره ورزش و جوانان در سطح وزارت اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران و ارائه برنامه های متنوع در سال 96 از سوی واحد توسعه ورزش همگانی و هیئت همگانی استان اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توانست در رتبه بندی این بخش به مقام سوم کشوری دست پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری شورای عالی ورزش همگانی استان اردبیل افزود: شورای عالی ورزش استان اردبیل فردا با حضور رئیس فدراسیون ورزش همگانی، استاندار و اعضای شورای عالی ورزش برگزار می شود.

آقاخانی گفت: معرفی شهردار و فرماندار برتر در حوزه توسعه ورزش همگانی و همچنین معرفی استاندار اردبیل به عنوان سفیر ورزش همگانی از طرف فدراسیون جزو دستورات کار این جلسه خواهند بود.

وی افزود: دو تفاهم نامه در سه بخش همگانی، قهرمانی و گردشگری ورزشی هم با شهرداری اردبیل و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در این جلسه به امضاء خواهد رسید. وی گفت: احداث خانه تندرستی و پارک بانوان در شهرستان های تابعه و تجهیز وسایل ورزشی در این پارک ها از دیگر دستورات مهم این جلسه خواهد بود.

انتهای پیام/ح

احداث خانه تندرستی و پارک بانوان در اردبیل

برچسب ها: خانه ورزش ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.