پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی کار سختی برابر حریفان قدرتمند خود در جام جهانی روسیه دارد و انتظار از این تیم در این رقابت‌ها دور از انصاف است.

هاشمی نسب: انتظار از تیم ملی در جام جهانی دور از انصاف استمهدی هاشمی نسب پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: کی روش در بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند می‌تواند عیار تیم ملی قبل از جام جهانی روسیه را بسنجد و نقاط ضعف و قوت تیم ملی را رفع کند.

  • او درباره همگروهی تیم ملی ایران برابر تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال در جام جهانی روسیه اظهار کرد: حریفان ایران در جام جهانی گمنام نیستند و تیم‌های شناخته شده‌ای هستند و تیم ملی کار سختی برابر این تیم‌های قدرتمند دارد. اکثر ملی پوشان مراکش لژیونر هستند و در تیم‌های بزرگ همانند رئال مادرید بازی می‌کنند به همین علت انتظار از تیم ملی برای صعود از گروهش بی انصافی است.
  • هاشمی نسب درباره اینکه آیا ملی پوشان ایرانی توانایی حضور در تیم‌های اروپایی را بعد از جام جهانی دارند، بیان کرد: لژیونر شدن بازیکنان تیم ملی بستگی به نحوه بازی آن‌ها در جام جهانی دارد و امیدوارم تعدادی از ملی پوشان به تیم‌های صاحب نام اروپایی انتقال پیدا کنند.

تیم ملی به بازی‌های تدافعی خود بسنده کرده است

  • هاشمی نسب بیان کرد: اگر از روی احساسات صحبت کنیم که باید بگوئیم که تیم ملی ایران از گروهش در جام جهانی صعود می‌کند، اما به لحاظ فنی حق تیم ملی صعود از گروهش نیست. تیم ملی کشورمان فقط به بازی تدافعی خود بسنده کرده است و قصد دارد برابر تیم‌های فوتبال اسپانیا و پرتغال در جام جهانی روسیه حداقل امتیاز را کسب کند. شکست خفیف تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین نشانه‌های پیشرفت تیم ملی نیست و عیار تیم ملی در بازی با بوسنی مشخص شد.

 

از دعوت نشدن سید جلال و وریا غفوری متعجب شدم

  • پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دعوت نشدن سید جلال حسینی و وریا غفوری به تیم ملی گفت: همه از دعوت نشدن این ۲ بازیکن به تیم ملی متعجب شدند، اما تصمیم نهایی را سرمربی تیم ملی گرفته است و ما نمی‌توانیم ایرادی از این لیست بگیریم. اگر تیم ملی در جام جهانی روسیه با ضعف‌هایی در خط دفاع مواجه شود بعد از این رقابت‌ها می‌توانیم از تیم ملی انتقاد کنیم.
  • هاشمی نسب درباره اینکه کی روش به احتمال زیاد بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی فوتبال جدا می‌شود، بیان کرد: اگر قرار است کی روش بعد از جام جهانی از تیم ملی جدا شود باید یک مربی طراز اول همسطح او برای تیم ملی انتخاب کنیم تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست یابیم.

تیم ملی بدون کی روش شانس اندکی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد

  • او درباره اینکه تیم ملی می‌تواند بعد از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی دست یابد، تصریح کرد: جام ملت‌های آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قهرمانی در این رقابت‌ها کار راحتی نیست و اگر مربی غیر از کی روش هدایت تیم ملی را در این رقابت‌ها برعهده داشته باشد شانس زیادی برای موفقیت نداریم.

پیشرفت در فوتبال فقط بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیست

  • او درباره اینکه محسن مسلمان در لیست برانکو برای فصل بعد نیست، گفت: انتخاب بازیکنان حق طبیعی سرمربی تیم پرسپولیس است و برانکو تشخیص داده که مسلمان در تفکرات فنی او جایی ندارد. بعضی از افراد پیشرفت در فوتبال را فقط در بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌بینند که این طرز فکرشان درست نیست.
  • مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیتش برای فصل بعد گفت: وضعیتم در این تیم هنوز مشخص نشده است و نظر نهایی را باید سرمربی تیم بدهد. صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران به فوتبال علاقمند است و تلاش زیادی برای رشد و پیشرفت این تیم مازندرانی می‌کند بنابراین به نظرم تیم نساجی می‌تواند در لیگ برتر به موفقیت دست یابد.

مسئولان خونه به خونه با احساسات مردم شهر خود بازی می‌کنند

  • هاشمی نسب درباره اینکه تیم خونه به خونه همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: مسئولان تیم خونه به خونه با احساسات مردم شهر خود بازی می‌کنند و خودشان می‌دانند که بازی‌ها تمام شده است و دیگر امکان تغییر نتایج وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نینجا
۱۳:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
آخه یکی نیست به امثال اینجور آدما و ... بگه که یعنی که چی نباید انتظار داشت از تیم ملی. واسه این تیم هزینه شده و کلی پول از بیت المال صرف آقایون فوتبالی شده.الانم میگن انتظار نباید داشت . خوب اگر افراد عادی مثل ما هم بفرستن هیچ نتیجه ی نمیگیرم و کسی هم انتظاری نداره .پس چه فرقب بین ما اونا هست .ما هم اگه بریم جام جهانی نتیجه ی نمیگیریم
Iran (Islamic Republic of)
JN
۲۰:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام
این ادم برا استقلالیا سینه میزنه بعد سرسفره پرسپولیسیا میشینه میگه استقلالیم بعد با خرج مرسپولیس وبه عنوان میشکسوت میره خارج
آخرین اخبار