سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی خبردادو گفت: نرخ‌های جدید ازامروز ابلاغ و اعمال می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشید نژاد سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پس از بررسی‌های لازم و جلسات کارشناسی در شورای شهر نرخ کرایه تاکسی تصویب و جهت تایید و اجرا به کمیته انطباق فرمانداری ارجاع داده می‌شود.

وی از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی خبر داد و افزود: پس از تایید نرخ‌های جدید از سوی فرمانداری؛ کرایه تاکسی براساس نرخ‌های جدید ازامروز ابلاغ و اعمال می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج بیان کرد: برچسب نرخ‌های جدید کرایه بین کلیه رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان نیز باید نسبت به نصب آن اقدام کرده تا در معرض دید مسافران قرار گیرد.

جمشید نژاد تصریح کرد:براساس نرخ‌های جدید بیشترین نرخ کرایه مربوط به ناحیه منفصل نایسر با ۱۵۰۰ ریال و کمترین نرخ نیز مربوط به مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی با ۵۰۰ ریال است.

وی تاکید کرد: از ساعت ۲۴ هر شب تا ۶ صبح ۳۰ درصد به کل کرایه‌ها اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه شکایت و مغایرت در دریافت کرایه‌ها مراتب را از طریق به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/م

افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج

برچسب ها: حمل ونقل ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.