سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمین و عنبران به عنوان قطب تولید صنایع دستی هستند.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: نمین و عنبران به عنوان قطب تولید صنایع دستی هستند و لازم است در خصوص معرفی جاذبه‌های این شهرستان و برندسازی صنایع دستی مردم نهادها پای کار باشند.

وی با بیان اینکه نمین دروازه ورودی به شهر اردبیل به عنوان مرکز استان است، تصریح کرد: ساختار دولتی به تنهایی توان پیاده سازی بسیاری از طرح و برنامه‌ها را ندارد و انتظار می‌رود در شهری با قابلیت تاریخی، فرهنگی و طبیعی، سازمان‌های مردم نهاد به اجرای برنامه‌های متنوع بپردازند.

فلاحی با بیان اینکه تشکل‌های مدنی می‌توانند در معرفی آثار تاریخی این شهرستان و نیز آثار طبیعی اقدام کنند، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان نیز از برنامه‌ها استقبال و حمایت می‌کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اهمیت جنگل فندقلو به عنوان یک جاذبه شاخص گردشگری در نمین بیان کرد: انتظار می‌رود ظرفیت‌هایی از این دست بیش از پیش معرفی شود که در این راستا برگزاری جلسات منظم برای بررسی مشکلات شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان نمین

 

 

 

 

 

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.