نیروهای یمنی یک گردان کامل از متجاوزان و مزدوران آنان را در استان ساحلی الحدیده به هلاکت رساندند.

غافلگیر شدن متجاوزان با عملیات اطلاعاتی دقیق نیرو‌های یمنی/ ده‌ها مزدور در الحدیده به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبأ، وزارت دفاع یمن اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور یک گردان کامل از متجاوزان و مزدوران آنان را در استان ساحلی الحدیده یمن تارومار کردند.

یک منبع در وزارت دفاع یمن با اعلام این خبر افزود یگانی از نیروهای دلاور ارتش و کمیته های مردمی یمن با پشتیبانی قبیله تهامه و قبایل دیگر، یک گردان کامل از متجاوزان و مزدوران آنان را در منطقه الفازه در جنوب شهرستان التحتیا در ساحل غربی یمن (الحدیده) به هلاکت رساندند.

این منبع در وزارت دفاع یمن به خبرگزاری سبأ گفت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از عملیات اطلاعاتی دقیق از پشت خطوط دشمن به گردان ابو هارون جمعی تیپ پنجم «عمالقه» یورش بردند و توانستند همه فرماندهان و افراد این گردان را به طور کامل به هلاکت برسانند.

این منبع گفت این عملیات در چارچوب رشته عملیات نابودی متجاوزان و مزدوران آنان و با دقت و به صورت حرفه ای انجام شد و همه افراد این گردان‌ها به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنان به طور کامل به غنیمت گرفته شد. 10 نفر از اعضای این گردان نیز به اسارت گرفته شدند.

وزارت دفاع یمن تاکید کرد بیشتر افراد این گردان از افراد مناطق جنوبی یمن بودند و 75 نفر از کشته ها و زخمی های این گردان به بیمارستان المخا انتقال داده شده اند که حال بیشتر زخمی ها وخیم است و ده‌ها جسد نیز در منطقه عملیات رها شده است. این عملیات ویژه یک نمونه از درس‌هایی است که ارتش و کمیته های مردمی و ملت آزاد یمن به همه متجاوزان و مزدوران آنان خواهند داد.

انتهای پیام/

هلاکت شماری از متجاوزان در الحدیده یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
الله اکبر ...
آخرین اخبار