علی عسكری گفت: رادیو سراسر جاذبه است و می تواند خود را به عنوان رسانه برتر حفظ و معرفی كند.

علی عسكری به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالعلی علی عسكری رئيس رسانه ملی، در مراسم تجليل از پيشكسوتان راديو ضمن تشکر و خوشامدگويی به حضار گفت: اميدوارم این جلسه مفید باشد و در سال های آینده هم تکرار شود. صحبت از رادیو پیش شما یک صحبت گزافه است؛ شما به خوبی رادیو و اهميت آن را می شناسید.

وی افزود: اگر صدا و رسانه رادیو حاوی معرفت و زیبایی باشد، از تصویر هم برتر است. صدا می تواند دنیای بی انتهایی در درون ما ايجاد كند؛ البته تصویر زیبایی خودش را دارد، اما از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر. اگر این صدا حاوی عشق و حکمت  باشد، بسيار هم خوش تر است.

رئيس رسانه ملی خطاب به حاضران اظهار كرد: زبان من الکن است از اینکه بخواهم‌ از یک عمر تلاش و زحمات شما تشکر کنم؛ اما به هر حال رسانه رادیو از لحاظ محتوا، زیبایی و جهت دهی افكار عمومی حائز اهمیت است. من بارها اشاره کرده ام تلویزیون باید از حجم کلمات و مفاهيم كاربردی رادیو استفاده کند. اگر بخواهیم عناصر  کلیدی محتوا و زیبایی و جهت دهی را در نظر بگیریم، رادیو سراسر جاذبه است و می تواند خود را برتر نگه دارد و همچنان صدا اهميت و جايگاه خود را در تاریخ حفظ خواهد کرد. در دنیای امروز صداپایه ها کاربرد و اهمیت ویژه ای دارند.

رئیس رسانه ملی درباره اثرگذاری رسانه ها در جوامع امروز بیان کرد: واقعیت این است که رسانه فوق العاده اهميت دارد و هویت بخش  است. مردم ما با رسانه زندگی می کنند و از طرفی دیگر دشمن ما با حداکثر توان برای تخریب افكار عمومی تلاش می كند. این جریان نفوذ دشمنان از غرب اگر باز شود، هویت مان از دست خواهد رفت و امروز تمهیدات کشور ما برای مقابله با دشمن رسانه پایه شده است.

وی تصريح كرد: شما که در رسانه هستید، بايد برای حفظ مردم، هویت ایران و خانواده های ایرانی تلاش کنید.  دشمن ما برای تخریب هویت ما تلاش می کند و جوانان ما مبتنی بر تجارب و هنرمندی های شما باید بیاموزند و طرحی نو دراندازند.

علی عسکری در پایان گفت: امیدواریم که جوانان تازه وارد رادیو از تجارب شما استفاده کنند و در آینده بتوانیم رادیو را در ظرف جدید و نوآورانه ای حفظ کنیم و در طراز بالاتری نگه داریم.

انتهای پيام/

 

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
درود بر عسگری
آخرین اخبار