نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی با دستان خود داعش را ساخت تا در خاورمیانه التهاب ایجاد کند.


استکبار جهانی برای التهاب در خاورمیانه داعش را ایجاد کرد/ آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که در مقابل ایران شکست خورده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اکرمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی مجلس، اظهار کرد: سال گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) تعداد زیادی از خواهران و برادران ما بدون هیچ جرم و گناهی به دست عناصر گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه داعش چند نفر را شستشوی مغزی داد و آن‌ها را به انجام این عملیات تروریستی وادار کرد، ادامه داد: این حادثه دردناک باعث شد تا استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها بهتر شناخته شوند و از سوی دیگر بر هوشیاری ما افزوده شد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی احمق هستند و نمی‌فهمند که با به شهادت رساندن افراد بی‌گناه گور خود را می‌کنند و چهره آنها برای جهانیان مشخص شده و همچنین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران محکم‌تر می‌شود.

اکرمی تاکید کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید آماده شویم تا از دستاوردهای خود به مردم بگوییم و مشخص شود که در این ۴۰ سال چه بر کشور گذشته و دشمنان احمق چه کار‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی با دستان خود داعش را ساخت تا در خاورمیانه التهاب ایجاد کند، گفت: دشمنان احمق خیال می‌کنند که با این کار‌ها می‌توانند در دل مردم ایران اضطراب به وجود آورند و نمی‌دانند که شهادت باعث تحکیم و هوشیاری نظام و مردم ایران می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که در مقابل ایران شکست خورده‌اند، اما همچنان به سیاست‌های خصمانه خود ادامه می‌دهند تا شاید مردم ایران را از مسیر حق بازدارند، اما مردم مومن با آگاهی و هوشیاری به راه خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار