مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ بیش از ۵۸ میلیارد ریال محکوم شدند.

قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ بیش از 58 میلیارد ریال جریمه شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن پور،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  گفت: قاچاقچیان سوخت در تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ بیش از ۵۸ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی اظهار داشت: متهمان گازوئیل و نفت سفید را با روغن سوخته مخلوط و به عنوان روغن موتور می فروختند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: ۵ نفر در شهرستان کبودرآهنگ با خرید یک باب سوله مقادیر زیادی گازوئیل و نفت سفید به ارزش ۳۴  میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۰۰ ریال را به صورت غیرمجاز تهیه و با مخلوط کردن این مواد با روغن سوخته نسبت به تولید و عرضه روغن موتور تقلبی اقدام می کردند.

وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ با همکاری کارگروه ویژه مستقر در مرکز استان و پس از تحقیقات جامع و اجرای تشریفات قانونی، متهمان را در مجموع به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم و رای صادره پس از اعتراض محکومان در شعبه تجدید نظر تایید و قطعی شد.

حسن پور افزود: تاکنون مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه واریز شده و یک دستگاه خودرو خارجی مربوط به یکی از متهمان برای فروش، شناسایی و توقیف شده است.

انتهای پیام/ ش

جریمه  قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.