فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول گفت: فروشندگان و توزيع کنندگان موادمخدر در اين شهرستان در دام قانون افتادند.

علی الهامی، فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از وجود عاملان فروش و توزیع مواد مخدر در این شهرستان بیان داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر دزفول با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق شدند باند فروشندگان موادمخدر در يکی از مناطق این شهرستان شناسایی نمایند.

وی به انجام اقدامات پليسی توسط ماموران پلیس و انجام هماهنگی با مرجع قضائی اشاره و اذعان کرد: ماموران پلیس با کمين گرفتن در اطراف مخفيگاه متهمان موفق شدند طی عملياتی غافلگيرانه و ضربتی 3 نفر از سوداگران مرگ را که در زمینه توزیع و فروش موادمخدر فعالیت داشتند را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در بازرسی از مخفيگاه متهمان 3 کيلوگرم هروئين، 100 گرم شيشه، يک قبضه سلاح بادی، يک دستگاه خودرو سواری جک و مبلغ 350 ميليون ريال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف و ضبط گردید.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به منوظر سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و پديده شوم قاچاق موادمخدر از اهم وظايف نيروی انتظامی است و برخورد با قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اولويت كاری پليس قرار دارد.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار