کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ایران عملکرد فوق العاده و قابل احترامی مقابل اسپانیا داشت.

مطهری: ایران عملکرد فوق العاده ای مقابل اسپانیا داشت/ برای صعود باید مقابل پرتغال منطقی بازی کنیمحمید مطهری کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: هرچند ما در شروع بازی مضطرب بودیم، اما فوتبال قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. انجام دادن دفاع تیمی که بازیکنان ما به نمایش گذاشتند، فوق العاده سخت است که ما در نیمه اول چنین کاری انجام دادیم.

او ادامه داد: در زمان‌هایی از بازی فاصله خط دفاع و حمله ما به ۲۰ متر می‌رسید و این امر فوق العاده است. در طول بازی اجازه ندادیم آن‌ها به منطقه جریمه ما برسند. پوشش مناسب و با تمام وجود بازی کردن نشان داد ایران یک تیم کامل است. در نیمه اول چشم به ضد حمله داشتیم، اما در شروع نیمه دوم احساس می‌کنم بچه‌ها با توجه نتیجه نیمه اول با خیال راحت تری بازی کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مطهری خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان ما در نیمه دوم باز بازی کردند که این امر منجر به از بین رفتن تمرکز بازیکنان شد. رامین رضائیان می‌توانست با تمرکز بهتری کار کند تا دیه گو کاستا به صورت اتفاقی گل نزند. با این حال این مسائل چیزی از ارزش‌های بازیکنان و کادرفنی ما کم نمی‌کند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: پس از به ثمر رسیدن گل اسپانیا تیم ما بالاتر بازی کرد و حتی در دقایقی از نیمه دوم در زمین حریف رو به پرس کردن آن‌ها آوردیم. وحدت تاکتیکی، یکپارچگی و هماهنگی در تیم ما جلوه داشت و مشخص بود ما از ۹۰ دقیقه چه می‌خواهیم. بازیکنان ما می‌دانستند در زمان حملات چگونه به فاز دفاعی برگردند.

مطهری ادامه داد: یکی از راه‌های ما برای گلزنی استفاده از ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های بلند بود. آن توپی هم که به گل رسیدیم از روی ضربه ایستگاهی بود. البته آفساید اعلام شدن آن گل درست بود و نباید از حق بگذریم کمک داور فوق العاده کار کرد.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره شانس صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: بازی با پرتغال یک دیدار فینال گونه است که با توجه به شرایط جدول رده بندی باید برنده باشیم. اگر بخواهیم مقابل پرتغال باز به میدان برویم امکان دارد رونالدو غافلگیرمان کند؛ بنابراین باید با منطق به مصاف پرتغال برویم. در کل عملکرد تیم ملی در دیدار با مراکش و اسپانیا ما را به پیروزی برابر پرتغال امیدوار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طوطی پیشگو پیروزی کلمبیا برابر ژاپن را پیش بینی کرد

دفاع همه جانبه پکرمن از عملکرد "یری مینا" در آستانه بازی با ژاپن

 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات حمید مطهری درباره بدزی ایران و اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار