دوره آموزشی مدیریت آموزشی ویژه مدیران مدارس شهرستان کارون با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان و دانشگاه فرهنگیان خوزستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست مشترکی با حضور عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و حسن جرفی، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان با هدف بررسی راه های همکاری این 2 نهاد آموزشی برگزار گردید.

دوره مدیریت آموزشی میزبان مدیران مدارس کارون
عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در این نشست با اشاره به رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان متعهد و متخصص بیان داشت: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به دانشگاه فرهنگیان نشاندهنده اهمیت این دانشگاه در نظام آموزشی کشور است.

وی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را معلمانی کارآمد معرفی و اذعان کرد: آشنایی با روش ها و فنون نوین تدریس و طی کردن کارورزی های متعدد سبب افزایش توانمندی دانشجو معلمان خواهد شد.

دوره مدیریت آموزشی میزبان مدیران مدارس کارون

حسن جرفی، مدیر امور پریس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان در این نشست از افزایش همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه فرهنگیان استان و آموزش و پرورش کارون استقبال نمود.

در این نشست مقرر گردید کارگاه های مدیریت آموزشی ویژه مدیران مدارس مقاطع مختلف شهرستان کارون با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

دوره مدیریت آموزشی میزبان مدیران مدارس کارون

بحث و بررسی راه های برپایی همایش های علمی مشترک و برگزاری کارگاه های آمادگی مسابقات قرآن دانشجو معلمان در دارالقرآن های آموزش و پرورش کارون از حاشیه های این نشست بود.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره آموزشی در کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار