فرماندار اسدآباد گفت: 19 کیلوگرم مواد مخدر سه ماهه اول سال جاری کشف شد.

کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کریم حمیدوند، فرماندار اسدآباد بیان کرد: به مناسبت هفته ستاد مبارزه با مواد مخدر 1.5 درصد کل کشور مبتلا به مواد مخدرهستند، اظهار داشت: مواد خانمان سوز مخدر از دلایل مهم جرم و جنایت و آسیب‌های اجتماعی جامعه است که مبارزه با آن هماهنگی دستگاه‌های این حوزه را می‌طلبد.

وی به کشف 19 کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد وافزود: در طی این مدت 198 خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند.

فرماندار اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش بر تقویت نهادهای NGO تاکید کرد و گفت: درشرایط کنونی جلسات NA تنها نهاد مردمی برای ترک اعتیاد است که بنابه شرایط و امکانات دارای نتایج بعضاً مثبتی نیز بوده است.

حمیدوند همچنین با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از مراکز ترک اعتیاد بیان کرد: باید نسبت به حضور پزشکان در این مراکز اهتمام ورزید تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری به عمل آید.

وی یادآور شد: معتادان بهبود یافته پس از ترک نیاز به مهارت‌های جدید نیاز دارند که لازم است پس از خروج از کمپ‌های ترک اعتیاد با حضور در مراکز فنی حرفه‌ای یا دریافت وام اشتغال از بیکاری و وسوسه مجدد رهایی یابند.

فرماندار اسدآباد در پایان تاکید کرد: بخشی از هزینه ترک اعتیاد افراد نیازمند و معتاد از طریق یارانه پرداخـت می‌شـود .

انتهای پیام/ب

دستگیری 198 خرده فروش مواد مخدر دراسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.