اختصاص بیش از 451 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بیش از 451 میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی، نفت و ماده ۱۸۰ به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان به ریاست سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور فریور، نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان، مسئولان ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان با محوریت بررسی و تصویب پروژه های عمرانی پیشنهادی سال 97 در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد.

اختصاص بیش از 451 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان

سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت الزامات ابلاغ شده، اظهار کرد: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ 252 میلیارد و 845 میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و استانی و مبلغ 199 میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده ۱۸۰) تامین شده است.

وی در ادامه بیان داشت: اعتبار اختصاص یافته در 17 فصل و در قالب 120 پروژه برای اجرای طرح عمرانی در بخش های مختلف به تصویب رسید.

اختصاص بیش از 451 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان
حاجیان اذعان کرد: اجرای پروژه ها باید براساس زمان بندی های مشخص انجام شود تا بتوانیم با برنامه مدون شاهد بهره برداری از پروژه های مهم شهرستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه های عمرانی با اختصاص اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار