مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در راستای ترویج زکات در جهاد کشاورزی 100عدد بنر توزیع شد.

فرهنگ سازی درباره فریضه زکات یک ضرورت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ با همت و همکاری مشترک حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان 100عدد بنر در راستای ترویج امر زکات در سطح این استان توزیع شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در تشریح این خبرگفت: فرهنگ سازی درباره فریضه زکات یک ضرورت است.

حجت السلام والمسلمین علی ایمانی تبار با تاکید برآشنایی مردم متدین به ویژه کشاورزان و دامداران در ارتباط با امر زکات افزود: اگر مردم به اهمیت موضوع پرداخت زکات آشنا شوند همانند نماز، در اجرایی کردن آن اقدام می کنند.

 وی بیان کرد: این حوزه درجهت تبلیغ امر زکات برنامه های متعددی را از ابتدای سال جاری اجرایی کرده است که از آن جمله برگزاری نشست با ادارات مرتبط با جمع آوری گندم، جو و خرما هستند.

وی با بیان اینکه توزیع بنر اطلاع رسانی علاوه برای تمام مراکز جهاد کشاورزی سازمان، در محوطه سیلوها، مراکز خرید نیز نصب شود، افزود:در این زمینه یکصد بنر با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان چاپ، توزیع و نصب گردید.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براقدامات یاد شده، تبلیغ امر زکات در جلسات و تهیه بروشور نیز انجام شده است. 

انتهای پیام/س

ترویج فرهنگ زکات در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار