جمهوری اسلامی در سیاست‌های جهانی نقش آفرین است

امام جمعه موقت شهرکرد تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، در سیاست‌های جهانی نقش آفرین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ۲۸ دی ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، بر ضرورت حفظ حرمت این ایام تأکید کرد.

وی با بیان اینکه بانوان باید حضرت زهرا (س) را بهترین الگو در زندگی خود قرار دهند، افزود: فراگیری و نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی در جامعه، از ضرورت‌های امروز کشور است.

فاطمی افزود: همزمان با برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به ایام فاطمیه نیز توجه شود و با برگزاری جلسات و محافل عزاداری در مساجد و منازل، ارادت خود را بیش از گذشته به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اعلام کنیم.

وی اظهار داشت: توجه ملت ایران به دین اسلام و ائمه اطهار (ع) در چهل سال گذشته، باعث دستیابی به موفقیت‌های روزافزون و شکست دشمنان شده است.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه گفت: نظام اسلامی به لطف الهی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در بسیاری از زمینه‌ها رشد چشمگیری داشته و علیرغم همه دشمنی‌ها، توانسته است در بهترین جایگاه‌ها قرار گیرد.

فاطمی با تأکید بر اینکه جایگاه امروز ایران در بین مردم منطقه و جهان، سبب سردرگمی و هراس آمریکا و دیگر دشمنان اسلام شده است، افزود: این اقتدار، مرهون انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، ادامه داد: در رژیم گذشته، ایران در سیاست‌های جهانی جایگاهی نداشت، اما امروز، جمهوری اسلامی در سیاست‌های جهانی نقش آفرینی می‌کند.

فاطمی، براندازی و استحاله نظام را اولویت دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: نفوذ در بین مسئولان و لایه‌های نظام مهمترین راهکار دشمن برای تحقق این هدف است.

وی اظهار داشت: برای مقابله با این توطئه دشمن باید با هوشیاری و بصیرت، از ماهیت نظام اسلامی صیانت کرد و مانع از ورود تفکر آلوده، مسموم و غیراسلامی به صفوف مرتبط با جمهوری اسلامی شد.

فاطمی با اشاره به وضعیت نامطلوب بخش‌های مختلف کشور در دوران ستمشاهی پهلوی، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته در زمینه‌های مختلف صنعتی، پزشکی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تسلیحاتی به موفقیت‌ها و پیروزی‌های چشمگیری دست یافت.

وی در پایان، مسأله حجاب و عفاف را از مهمترین مسائل جامعه و برگرفته از اعتقاد قلبی مردم بیان کرد و افزود: حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست بلکه مردان نیز ملزم به رعایت آن هستند.

فاطمی با تأکید بر اینکه اجرای احکام موجب سعادت، آرامش و سلامت روحی جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: بی تقوایی عامل مشکلات بسیاری در جامعه می‌شود.

گفتنی است: در حاشیه برگزاری نماز جمعه امروز شهرکرد، طرح ملی غربال‎گری فشار خون و تعیین تناسب وزن ایرانیان اجرا شد.

انتهای پیام/ش

دشمن به دنبال نفوذ در لایه‌های نظام اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار