رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اردکان تاکید کرد:توسعه فرهنگی شهرستان نیازمند برنامه ریزی مهم است.

سبحان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد تسریع برنامه‌های توسعه فرهنگی را مهمترین برنامه این اداره بیان کرد و گفت: توسعه موجب به وجود آمدن مشکلاتی در شهر می‌شود که باید مسیر را طی کرد که اردکان می‌تواند به توسعه صنایع و اقتصادی کمک کند.

سبحان افزود: برای توسعه فرهنگی فرصت‌ها را نباید از دست بدهیم بلکه باید مبنای فرهنگ را بر تاریخ، سنت و دین قرار دهیم که متاسفانه دستخوش مباحثی شده که نیازمند بررسی بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: ما در توسعه فرهنگی نیازمند برنامه ریزی مهم هستیم که شورای فرهنگ عمومی بیشترین و مهمترین جایگاه در حل مشکلات فرهنگی شهرستان را دارد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اردکان اظهارداشت: ما برای توسعه نیازمند تحقیقات هستیم و باید مشکلات قبلی را بررسی کنیم چراکه بحث فرهنگ یکی از پیچیده‌ترین بحث‌ها است.

سبحان تصریح کرد: شهرستان اردکان در حال توسعه صنعتی است که این امر باعث ورود افراد به حوزه اجتماعی شده و تاثیر بالایی در فرهنگ مردم دارد.

وی افزود: مردم اردکان در بحث توسعه پایدار جایگاه خود و اینکه در آینده چه پیش می‌آید را باید بدانند و در حوزه فرهنگ باید طوری عمل کرد که در تربیت فرزندان نگرانی نباشد.

انتهای پیام/ ا

حفظ جایگاه مردم اردکان در بحث توسعه پایدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار