راه اندازی کلینیک اشتغال و کارافرینی در دانشگاه علمی کاربردی

کلینیک اشتغال و کارافرینی در دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مزدک راد ملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت : کلینیک اشتغال و کارافرینی در واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه آغاز به کار کرده است.

وی گفت : هدف از راه اندازی این کلینیک ارائه مشاوره‌های شغلی به دانشجویانی است که درصدد راه‌اندازی کسب و کار جدید هستند، اما به مشاوره شغلی جهت رفع مشکلات و موانع کسب و کار خود نیاز دارند.

ملکشاهی افزود : همچنین در این کلینیک‌ها خدماتی در راستای بهبود توسعه کسب و کار به افرادی که براساس علاقه، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار به مشاوره‌ احتیاج دارند، ارائه داده می شود.

وی افزود : از آنجایی که امروزه اکثر دانشگاه های کشور مهارت آموزی دانشجویان را مورد تاکید قرار داده اند و این مهم یکی از سیاست های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی است، پرورش دانش آموختگان(فارغ التحصیلان) مهارتی کارآفرین نیز در این کلینیک ها بصورت جدی مورد توجه است.

ملکشاهی گفت : در این کلینیک ها تلاش خواهیم کرد تا ارتباط دانشجویان با کارآفرینان را به منظور استفاده از تجربیات آنها برقرار کرده و شبکه‌ای بین دانشگاه، صنایع و کارآفرینان ایجاد کنیم.

وی گفت : همچنین در نظر داریم تا کارآفرینان نمونه مرکز را به منظور تشویق سایر دانشجویان جهت ورود به این عرصه انتخاب و معرفی کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ارائه خدمات در راستای بهبود توسعه کسب و کار

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.