رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت:پنجمین آزمون فراگیر دستگاه­های اجرایی، صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۴/۱۵ همزمان در سراسر کشور در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ناصر حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی اظهار داشت: آزمون متمرکز استخدامی دستگاه‌های اجرایی ، همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان استان برگزار می‌شود و تعداد ۲۲۴۸۸ از داوطلبان، برای جذب در ۵ دستگاه اجرایی استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به استخدام ۶۸۴ نفر در ۵ دستگاه اجرایی استان افزود: با توجه به مجوز‌های استخدامی صادر شده برای جذب داوطلبین، به ترتیب ۱ نفر در سازمان اوقاف و امور خیریه، ۴ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست، ۵ نفر در سازمان دامپزشکی، ۶۶۶ نفر در آموزش پرورش و تعداد ۸ نفر در اداره راه و شهرسازی استان به استخدام در خواهند آمد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تعداد شرکت کنندگان معلول عادی استان را ۶۱ نفر اعلام کرده و بیان داشت: از این تعداد ۲۶ نفر از داوطلبان زن و ۳۵ نفر مرد می‌باشند که ۳ درصد کل سهمیه استخدامی به این افراد اختصاص یافته است.

حضرتی در پایان با تاکید بر در نظر گرفتن سهمیه شاهد و ایثارگر گفت: سهمیه ۲۵ درصد شاهد و ۵ درصد خانواده ایثارگران، در این آزمون به مشمولین تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری آزمون استخدامی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.