احتکار ممنوع و نظارت ها باید بیشتر شود

استاندار همدان با بيان اينکه احتکارهيچ کالايي پذيرفتني نيست خواستار نظارت بيشتر و جدي بر بازار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد ناصر نيکبخت، استاندار همدان افزود: سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازار گوشت ورود جدی داشته باشد.

وي با تاکيد بر اينکه سازمان صنعت بايد با ورود جدی اجازه ندهند فروشندگان لوازم خانگی، کالاها را در انبار نگهداری کنند ادامه داد: کسانی که برای نمايشگاه لوازم خانگی استان نام نويسی کرده اند، در اين نمايشگاه شرکت کنند.

وي با تاکيد بر اينکه بازار همدان، بازار متدينين است و برگزاری نمايشگاه ها در استان نبايد به بازار همدان آسيب بزند اضافه کرد: در تنظيم بازار به همکاری بازاريان نياز داريم.

استاندار همدان ادامه داد: حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در بازار استان و همکاري با تعزيرات حکومتی بيشتر شود و شرکت بازرگاني دولتي ايران مرغ را از مرغداري هاي استان خريداری کند تا تنظيم بازار شود.

نيکبخت افزود: گندم موجود در انبارهاي شرکت بازرگاني تخليه و شرکت برای خريدهای جديد آماده شود و برنج انبارهاي شرکت در هماهنگی با اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان، به بازار داده شود.

وي با بيان اينکه با پيگيري چندين ساله و نشست های متعدد، توانستيم 500 ميليارد ريال اختلاف حساب کارخانه فولاد ويان با بانک را حل کنيم افزود: اين اختلاف حساب برطرف و از توليد و اشتغال اين کارخانه صيانت شد که اين کار درکشور بینظير بود.

انتهای پیام/ا

اختلاف حساب کاخانجات همدان بررسی می شود

برچسب ها: بازار ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار