رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد»، برای رابزنی درباره ایران به واشنگتن سفر کرده است.

دیدار رئیس سازمان جاسوسوی موساد با مقامات آمریکا درباره ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های اسرائیلی از سفر رئیس‌ سازمان جاسوسی موساد به واشنگتن خبر می‌دهند.

بنا به گزارش وب‌سایت «عاروتص شوا»، «یوسی کوهن»، رئیس آژانس اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) هفته گذشته برای دیدار با مقامات ارشد آمریکا به واشنگتن سفر کرده است.

سفر یوسی کوهن چند روز پیش از نشست وزیران خارجه گروه ۱+۴ با ایران که روز جمعه در بروکسل برگزار شد، انجام شده و موضوع ایران محور اصلی گفتگوهای رئیس سازمان موساد با مقامات ارشد آمریکا بوده است.

این وب‌سایت صهیونیستی بدون اشاره به حزئیات این دیدارها نوشته است طرفهای گفتگو بر تماس‌های راهبردی اسرائیل، آمریکا و روسیه در خصوص آتش‌بس (مناطق جنوبی) در سوریه تأکید کردند.

اوایل تیرماه  نیز گادی ایزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، برای گفتگو درباره حضور ایران در منطقه با مقامات نظامی آمریکا راهی واشنگتن شد.

بنا بر اعلام دفتر مطبوعاتی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا، روسای مشترک ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در دیدار مشترک خود در آمریکا درباره مسائلی از جمله ادعای فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه و اوضاع امنیتی در سطح وسیع‌تری از منطقه که درباره آن‌ها نگرانی‌های دوجانبه وجود دارد، گفتگو‌ کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار