با حضور وزیر بهداشت:

شرایط سخت را با اقدام عاقلانه پشت سر می‌گذاریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش آمریکا برای اعمال و برقراری تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: شرایط سخت را با اقدام عاقلانه پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در آیین آغاز ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود افزود: با توجه به تحریم‌هایی که در حال وقوع است به یقین ا. شرایط مشکل‌تر می‌شود و توقعات هم باید متناسب با شرایط جدید باشد.
وی اضافه کرد: باید تعارف را کنار بگذاریم، واقع بین باشیم و بدانیم شرایط سخت است و اگر تدبیر نکنیم زحمت و سختی‌ها بیشتر می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص استخدام نیروی انسانی در این وزارتخانه نیز گفت: استخدام نیروی انسانی توسط معاونان رئیس جمهوری انجام می‌شود، اما حاضریم برای امسال به هر تعداد که مجوز دهند برای شهرستان دورود به صورت جداگانه تامین اعتبار کنیم.

قاضی زاده هاشمی در مورد معوقه‌های کارکنان مراکز درمانی اظهار داشت: بیمه‌ها بدهی قابل توجهی به شرکت‌های دارویی و تجهیزاتی دارند و این سبب شده که پرداخت‌ها عقب‌تر باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این وضعیت قابل قبول نیست و امیدواریم بیمه‌ها به تعهد‌های خود عمل کنند.

وی در خصوص بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی این شهرستان در همسنجی با میانگین کشوری کمتر است بنابراین نماینده این شهرستان برای افزایش این تخت‌ها تلاش زیادی کرد و در واقع اگر پیگیری‌های جدی وی نبود، ساخت این بیمارستان آغاز نمی‌شد، با بهره برداری از این بیمارستان، دورود به استاندارد‌های کشوری این حوزه دست خواهد یافت.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد از محل تعیین شده برای ساخت بیمارستان بیان کرد: این مکان بیشتر برای احداث هتل مناسب است، زیرا جمعیت شهرستان دورود به ۲۰۰ هزار نفر رسیده و باید زمین مناسب تری انتخاب شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه سفر ۲ روزه خود به استان لرستان را برای بهره برداری از چند طرح بهداشتی درمانی آغاز کرد.

ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: برای ساخت این بیمارستان در مدت ۴ سال ۱۰۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

بیمارستان گهر دورود در ۶ طبقه ودر زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع ساخته می‌شود.

هزینه ساخت این بیمارستان بناست از محل تسهیلات بانکی تامین شود. امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت بیمارستان آیت الله بروجردی در بروجرد افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/د

آغاز عملیات ساخت بیمارستان گهر دورود

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.