پیشگیری در صدر برنامه های بهزیستی

پیشگیری باید یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی باشد.

پیشگیری در صدر برنامه های بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت الله عبادی  نماینده ولی فقیه در استان، امروز در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان  بمناسبت هفته بهزیستی گفت:کار سازمان بهزیستی کار پراهمیتی است چرا که هدف، انسان است و در هر زاویه ای که به او کمک شود ارزش آن را نمی‎‌توان با قلم و زبان بیان کرد.

وی با بیان اینکه اگر در جایی نقص یا بی تفاوتی وجود داشته باشد و به موقع رسیدگی نشود تبعاتی خواهد داشت  افزود: انسان از حقی که دارد محروم شود، مشکل از مسئول است و باید پاسخگو باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان بهزیستی ده‌ها مسئولیت دارد که باید تخصصی عمل کند و بایستی اولویت  ها را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه کار و فعالیت کارکنان این سازمان یکی از کارهای پرارزش و با اهمیت در جامعه است گفت: کار شما از آن جهت ارزش دارد که هم از نظر انسانی و هم از نظر اسلامی برای افراد ضعیف و محروم جامعه کار انجام می دهید.

آیت الله  عبادی پیشگیری از معلولیت و کنترل آسیب های اجتماعی را یکی از برنامه های مهم جامعه دانست و افزود: پیشگیری از آفات جامعه یک نوع بازسازی انسانهاست.


نماینده ولی فقیه در استان، شناسایی و شکوفایی استعدادهای افراد تحت پوشش را هم از مهمترین وظیفه کارکنان بهزیستی عنوان کرد و افزود: هرگونه کوتاهی در حق این افراد ظلم به آنهاست.

انتهای پیام/ ط آ

 

 

برچسب ها: ورزش ، اخبار اورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار