عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیر آزاد بوده و در بورس عرضه می‌شود، گفت: تولیدکنندگان تمایلی به عرضه قیر در بازار داخلی ندارند.

تولیدکنندگان تمایلی به عرضه قیر در بازار داخلی ندارندبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،غلام‌محمد زارعی  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در آئین کلنگ زنی گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان دنا اظهار داشت: مدتی بود  به دلیل شرایط خاص امکان تامین قیر وجود ندارد و همین امر نیز سبب کندی عملیات اجرایی آسفالت راه‌های ارتباطی شده است.
 
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: قیر آزاد بوده و در بورس عرضه می‌شود و تولید کنندگان ترجیح می‌دهند قیر را صادر کنند تا اینکه در بازار داخلی با قیمت محدود فروش کنند.
وی با تاکید بر اینکه دولت نهم و دهم با گشاده دستی به امورات مردم توجه می‌کرد، افزود: انتظار بود در آن دولت مسئولان استانی به مشکلات روستاهای شهرستان دنا از جمله روستای سر تنگ رواق بیشتر توجه می‌کردند.
 
زارعی ابراز کرد: در سال های گذشته هر بشکه نفت 140 دلار و 4.5 میلیون بشکه فروش داشتیم ولی در این دولت درآمد نفت کم، صادرات محدود و فشار تحریم‌ها نیز افزایش داشته است.
 
وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 50 میلیارد ریال پروژه عمرانی در بخش راهسازی، آبرسانی، گازرسانی و ...در روستاهای سرتنگ رواق، حمید آباد و سرتنگ ده کهنه در دست اجرا است.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/غ

امکان تامین قیر وجود ندارد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.