نماینده مردم گلبهار گفت:۴۵۰ طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که بایدبا پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبار برای تحقق یافتن و به ثمررسیدن این پروژه صورت پذیرد.

۴۵۰ طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دکتر محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی موانع و مشکلات اجرایی احداث مترو، بیمارستان و دهکده المپیاد ورزشی گلبهار افزود : با توجه به رشد جمعیت در این شهر نیاز‌های زیرساختی و توسعه‌ای از اولویت ویژه‌ای برخوردار است 

وی با اشاره به کمبود در خصوص سالن‌های ورزشی و همچنین در حوزه حمل و نقل و درمان گفت: برای به نتیجه رسیدن و برنامه ریزی در جهت اتمام این پروژه‌ها مسئولین استانی و کشوری همت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار از تلاش‌ها و تعاملات مناسب شرکت عمران گلبهار در جهت واگذاری زمین برای احداث 6 مدرسه و همچنین پیگیری حل مشکلات مسکن مهرتقدیر کرد.

 گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از روند احداث متروی مشهد-گلبهار گفت: درحال حاضر با اجرای ابنیه و زیرسازی این پروژه پیشرفت 65 درصدی داشتیم وقطعه اول تحویل داده شده و قطعه دوم به طول 10 کیلومتر که بزرگ‌ترین پل‌های مسیر قرار دارد نیز تحویل موقت داده شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 47 درصدی قطعه سوم گفت: در این مسیر مشکلات تملک وجود داشته که امیدواریم با پیگیری نماینده مردم گلبهار در مجلس و مسئولین دیگراین مشکل نیز رفع شود.

رجب زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان چناران نیز در این جلسه با اشاره به مصوب شدن اعتبار 40 میلیارد تومانی احداث بیمارستان در گلبهار گفت:این بیمارستان با روند مناسبی در حال احداث است وجزو اولویت‌های دوم بعد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیمارستان هاشمی نژاد محسوب می شود
 
انتهای پیام// ن.ط
 
برگزاری جلسه بررسی موانع و مشکلات اجرایی احداث مترو، بیمارستان و دهکده المپیاد ورزشی گلبهار 
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.