ربیعی گفت: هدف از این تحریم ایجاد بی اعتمادی در مردم است که در این رابطه برنامه ای ایجاد می کنیم برای حمایت از ۵ دهک اصلی که دچار مشکلات نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هدف از تحریم بی اعتمادی مردم است، تصریح کرد: در این رابطه برنامه‌ای ایجاد می‌کنیم برای حمایت از ۵ دهک اصلی، که دچار مشکلات نشوند.

وی با بیان اینکه باید با مردم در کنار هم قرار بگیریم، گفت: موضوع تاب آوری معیشت را پیگیری می‌کنیم و همه برنامه‌ها در سایه حمایت اجرایی می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه بودجه درمان حدود ۷ هزار میلیارد تومان بود، افزود: امروز به ۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده، در طی ۴ سال نیز ۲ هزار و ۵۰۰ تخت اضافه کرده ایم و حتی یک روز حقوق مستمری بگیران عقب نیفتاده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز از سازمان مخدوم به سازمان خادم تبدیل شدیم، اضافه کرد: این سرمایه بسیار بزرگی است و سازمان را به چشم انداز آینده حرکت داده ایم و از امروز برای آینده هزینه نکرده ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین گفتگو در خصوص شستا شده ادامه داد: در این خصوص بیشترین نظارت شده است و کل این مجموعه اگر کسی بخواهد نقد بخرد ۵ ماه حقوق مستمری بگیران می شود.

ربیعی با اشاره به اینکه باید از بنگاه داری خارج شویم، افزود: کل خصوصی سازی ۴۰ درصد به سهام عدالت و ۴۰ درصد به صندوق ها داده اند و تنها ۲۰ درصد خصوصی سازی شده بود و ما این وضعیت را ساماندهی می کنیم.

با بیان اینکه ترامپ خوشبختی و فرصت جامعه ایران است که اقتصادی قویتر ایجاد می‌شود، ادامه داد: اعتقاد ندارم که بحران داریم دورانی که آمریکا پیش گرفته هدف آن مردم است.

وی اضافه کرد: برجام موفقیت بزرگ سیاسی ایران است که مسیر درستی بوده، اما امروز با دیوانه‌ای در آمریکا مواجه هستیم که خود مردم آنجا نیز گرفتار شدند.

علی ربیعی افزود: ۴ سال رشد مناسبی کردیم و زیر ساخت‌های مناسب ایجاد شد و این دستاورد‌ها نباید پوچ انگاشته شود و اگر کسانی پوچ می‌دانستند چرا ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه اگر ساخت طرح بیمارستان در سال های گذشته انجام نشد به علت وجود مشکلات زیاد بود، اضافه کرد: از این رو کار امروز آغاز می شود و پیش بینی ما کمتر از 4 سال است.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر تعاون در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار