در نظرسنجی برنامه پایش، این سؤال مطرح شد که کدام تصمیم (ایجاد اشتغال و مهار تورم یا مجازات سریع مفسدان اقتصادی) شما را برای مقاومت در برابر تحریم‌ها مصمم‌تر می‌کند؟

نتیجه قابل تأمل نظرسنجی دیشب پایش +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نظرسنجی برنامه دیشب پایش، این سؤال مطرح شد که کدام تصمیم شما را برای مقاومت در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مصمم‌تر می‌کند؟ گزینه‌های پاسخ این سؤال، دو مورد "ایجاد اشتغال و مهار تورم" و "مجازات سریع مفسدان اقتصادی" بودند.

سید امیر سیاح تهیه‌کننده برنامه پایش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن اعلام نتیجه‌ی جالب این نظرسنجی، با لحنی کنایه‌آمیز از بی‌توجهی مسئولان به موضوع مبارزه با فساد انتقاد کرد.

سیاح در اینستاگرام نوشت:

"نتیجه قابل تامل نظرسنجی دیشب پایش

اکثریت بالایی از مردم خواهان مجازات سریع مفسدین هستند و برای ایستادن دربرابر تحریمها این را حتی از نورم و اشتغال واجت تر می‌دانند.

مسئولان جمهوری اسلامی، می‌شنوی حرف مردم را؟ الو"

نتیجه قابل تأمل نظرسنجی دیشب پایش +عکس

برنامه «پايش» به تهیه‌کنندگی محسن تربیت دوست، كاری از گروه دانش و اقتصاد شبكه يك سيما است كه يكشنبه‌ها بعد از سريال شبانگاهی با اجرای كياداود اسفندياری از اين شبكه پخش می‌شود. هدف این برنامه، پایش مشکلات و پیشرفت‌های اقتصاد کشور و کمک به کارآفرینان در عرصه‌ی اقتصاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم....کرمانشاه
۱۹:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
با سلام خواهشها رسیدگی بکنیین به حال و بازار تورم ماشین با ثبت نام شرکت سایپا و ایران خودرو افرادی هستند که قبلا ماشین درب نمایشگاه خریدن وباز هم ثبت نام کردن و الان میخوان با خرید قبلی ماشین سود به جیب میزنن ولی افرادی مثل من که که ماشین نداریم الان نمی تونیم ماشین بخریم وچرا قیمت لبنیات روز به روز افزایش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
خواسته اول مردم همین است
آخرین اخبار