برنامه تلویزیونی «رودررو» با اجرای سیدمصطفی حسینی امشب ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان را مورد واکاوی قرار می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «رودررو» با اجرای سیدمصطفی حسینی امشب (2 مرداد ماه) میزبان یک نماینده مجلس و دو استاد دانشگاه می شود تا موضوع ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان را مورد واکاوی قرار دهد.

بنیاد ملی نخبگان در سال 1385 به دستور مقام معظم رهبری تاسیس شد و وظایفی نظیر برنامه‌ریزی برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی از نخبگان، جذب، حفظ و به‌کارگیری آنان برای ارتقای تولید علم و فناوری به این بنیاد محول شده است. حال با گذشت حدود 12 سال از تاسیس بنیاد ملی نخبگان، عملکرد این دستگاه ستادی زیر بوته نقد قرار گرفته و تاثیر آن در جذب و هدایت نخبگان در عرصه‎های مختلف اقتصادی و اجتماعی قابل رصد و ارزیابی است.اینکه چه تعداد نخبه در 12 سال گذشته شناسایی، سازماندهی و به کارگیری شده‌اند، چه مشکلاتی پیش روی جامعه نخبگان کشور وجود دارد، و بنیاد ملی نخبگان چه میزان در تمهید شرایط برای فعالیت و اثرگذاری آنان تاثیر داشته است موضوع این هفته برنامه «رو در رو» است.

لازم به ذکر است؛ در برنامه امشب، عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی نوری نژاد و محمد ناطق دو استاد دانشگاه با حضور در استودیو «رودررو» در این خصوص به گفتگو می پردازند.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

انتهای پیام/

ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان در «رودررو» بررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار