معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان:

کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راهکاری برای مقابله با تحریم‌ها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های دشمنان کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواند و گفت: جوانان باید کار و اشتغال را در تمامی حوزه‌ها دنبال کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال امروز چهارشنبه در جشن میلاد و مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان که سالن مرکز شهید ورمقانی سنندج برگزارشد، گفت: جوانان ما به واسطه آموزش‌هایی که در مراکز فنی و حرفه‌ای دیدند اشتغال هم برای خود و دیگران ایجاد و حتی اقدام نوآوری و خلاقیت کردند.
وی افزود: امروز تربیت نیروی انسانی از عوامل کلیدی در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: هر نوع سرمایه گذاری کلان در تمام بخش‌ها نیازمند سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و مشکلاتی که برای کشورمان از سوی دشمنانمان ایجاد شده برای مقابله با تحریم‌ها نیاز به همت و تلاش آحاد مردم داریم.
خوش اقبال یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های دشمنانمان کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواند و بیان کرد: جوانان ما باید کار و اشتغال را در تمامی حوزه‌ها دنبال کنند و تنها خواهان پشت میز نشینی نباشند.
وی با بیان اینکه اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خوب درخشیده و کار‌های اساسی انجام داده است، عنوان کرد: اگر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ترویج داده می‌شد امروز دیگر نگران مشکلات بیکاری فارغ التحصیلان نبودیم.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: در طول چهار دهه اخیر اقدامات و خدمات زیادی در کردستان انجام شده، ولی همچنان برای رسیدن و همگام شدن با استان‌های برخوردار نیاز به تلاش شبانه روزی مسئولان دارد.
انتهای پیام/م

جوانان باید کار و اشتغال را در تمامی حوزه‌ها دنبال کنند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.