رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: سوم مرداد ماه شهروندان 585 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 23 مورد منجر به عملیات شد.

انجام 23 عملیات توسط آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان  گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در سوم مرداد ماه، 17 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: سوم مرداد ماه شهروندان 585 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 23 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 120 تماس اشتباه و متاسفانه 427 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 17 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در بلوار شاهد، حریق موتورخانه درمانگاه در پشت انبار نفت، دو مورد حریق باغ در آبشینه و تفریجان، حریق ضایعات در بلوار سیدجماالدین، حریق درختان در چرمسازی، نشت سوخت خودرو در میدان فلسطین و 10 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده رباط، میدان فلسطین، شهرک بهشتی، استادان، سعیدیه، بلوار بعثت دو مورد، پردیس، شهرک مدنی و جاده فقیره بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جانبازان، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی، دو مورد نجات حیوانات در شکریه و اعتمادیه و عملیات امداد و نجات در حادثه آبگرفتگی منزل در هنرستان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

برقراری 585 تماس با سامانه 125 همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.