امام جمعه موقت الیگودرز گفت: مخلان دراقتصاد کشور منافقین امروز جامعه که از دشمنان خارجی بدتر هستند وباید دست آن‌ها قطع و آبروی آن‌ها ریخته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مجید امیدیان امام جمعه موقت الیگودرز ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بیان کرد: نماز جمعه در قبل از انقلاب دربرخی شهر‌های کشور اقامه می‌شدولی پس از انقلاب بعنوان علاوه بر عبادت فردی جنبه اجتماعی سیاسی داشته است واولین نماز جمعه در پنجم مردادم سال ۵۸ توسوط مرحوم آیت اله طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و بیان نمود: سخنگوی مردم امام جمعه و تریبون نماز جمعه برای بیان مسائل ودغدغه‌های مردم است و خطیب نمازجمعه باید فارغ از هرگونه مسائل جناحی باید تحلیل سیاسی واقتصادی را در خطبه‌ها بیان کند.

امیدیان به مشکلات واوضاع نابسمانی اقتصادی در کشور اشاره کرد: متاسفانه عده‌ای از سود جویان بر بازار سکه، بازار ارز، مسکن، اقلام مایحتاج مردم متمرکز می‌شوند و مسئولین باید در برابر این افراد بصورت جدی وواقعی نه شعاری با این افراد برخورد نمایند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اوضاع نابسمانی اقتصاد کشور اعتماد به دشمنانی است که به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان وایثارگران نتوانست اقدامی انجام دهد، ولی امروز از طریق جنگ اقتصادی به مصاف ما آماده است واز هر توطئه ایی برای شکست مردم اقداماتی انجام می‌دهد، آیا اعتماد بر این دشمن جایز است؟

خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عملیات مرصاد بیان کرد: دشمنان انقلاب از سوم مرداد ماه عده‌ای فریب خورده از وارد کشور شدند وبه نزدیکی کرمانشاه رسیدند، ولی دلاوران ورزمندگان با از خود گذشتگی دشمن را با زمین زدند و امروزدشمنان در ادامه جنایت‌های خود رسما اعلام می‌کنند حامیان اخلالگران بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند آیا باید به این دشمن اعتماد کرد؟ آیا به این دشمن باید لبخند زد؟

امام جمعه موقت شهرستان اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل تشدید اوضاع نابسمانی اقتصادی در کشور اقدامات منافقین داخلی و اخلاگران اقتصادی است و عده‌ای در داخل اعمال ورفتارشان به مراتب از دشمنان خارجی سنگین‌تر است گرگ‌هایی که در پوست میش قرار گرفته اند و وارد بازار می‌شوند و اخلال‌هایی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند و برخورد دولت‌ها با مخلان اقتصاد کشور تبلیغاتی می‌باشد.

امیدیان بیان کرد: شهدا و مردم از مسئولین انتظار دارند که دست با مخلان بازار و منافقین اقتصاد کشور را قطع کنند و آبروی آن نیز برده شود تا هیچ کس به خود اجازه ندهد که به ملت ایران تعرض اقتصادی کند.

در مراسم نماز جمعه این هفته حجت الاسلام مجید امیدیان بعنوان امام جمعه موقت جدید شهرستان معرفی شد واز زحمات حجت الاسلام ترکی قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/م

دست منافقین اقتصادی کشور باید قطع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.