معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : به طرح های اشتغالزا جوانان استان تسهیلات اعطا می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام عزیزی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت :  وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال جوانان به توافق رسیده و این طرح باهدف کمک به جوانانی است که ایده های کارآفرینی دارند، اما برای راه اندازی کسب و کار نیازمند اخذ تسهیلات بانکی هستند.

وی گفت : سهم استان کرمانشاه از این میزان تسهیلات در نظر گرفته شده دو میلیارد و 200 میلیون تومان است و سقف پرداخت تسهیلات برای هر جوان کرمانشاهی 100 میلیون تومان خواهد بود.

عزیزی افزود : کارمزد این تسهیلات چهار درصد است.

وی افزود : جوانان 18 تا 29 ساله مشمول دریافت این تسهیلات خواهند بود و تمام جوانان کرمانشاهی که دارای طرح های توجیهی قابل اجرا هستند، می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

عزیزی با اشاره به آغاز فرآیند پرداخت این تسهیلات، تاکیدکرد: مدت زمان پرداخت این تسهیلات در استان تا سال 98 خواهد بود.

وی صنایع دستی و گردشگری، بوم گردی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فضای مجازی، صنایع تبدیلی، محصولات کشاورزی، کفش و پوشاک، مصنوعات چرمی، چاپ و نشر، گرافیک، طراحی محصول، تبلیغات و بازاریابی، موسیقی و هنرهای نمایشی، صنعت بسته بندی، معماری و گیاهان دارویی را از جمله رشته هایی اعلام کرد که جوانان می توانند در این حوزه ها تقاضای تسهیلات کارآفرینی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آغاز فرآیند پرداخت تسهیلات به جوانان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.