مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تکمیل ظرفیت هوایی سفر به عتبات برای روز عرفه

آقایی گفت: ظرفیت هوایی متقاضیان سفر به عتبات در روز عرفه تکمیل شده، اما ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات در بخش زمینی ادامه دارد.

تکمیل ظرفیت هوایی سفر به عتبات در عرفهمرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سفرهای عتبات عالیات در آستانه روز عرفه به دو صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود و ثبت نام  سفرهای فوق از یکشنبه هفتم مرداد ماه سال جاری  آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت تعیین شده برای سفر به عتبات عالیات در روز عرفه 40 هزار نفر تعیین شده است و  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 30 درصد سفرها به صورت هوایی انجام می شود.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: ظرفیت هوایی متقاضیان سفر به عتبات در روز عرفه در نخستین ساعات ثبت نام تکمیل شده است و در حال حاضر فقط امکان ثبت نام در بخش سفرهای زمینی برای متقاضیان وجود دارد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۲۰ درصدی قیمت سفر به عتبات


آقایی همچنین یادآور شد: ستاد عتبات سازمان حج و زیارت در تلاش است تا در صورت امکان، ظرفیت سفر به عتبات در روز عرفه را افزایش بدهد و در صورت افزایش ظرفیت تعداد زائران اعزامی به عتبات، ظرفیت سفرهای هوایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد:هزینه سفر به عتبات عالیات در قالب سفرهای زمینی بین  یک تا یک میلیون و 500 هزار تومان و همچنین هزینه سفر در قالب هوایی نیز در نهایت 2 میلیون و 180 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات در روز عرفه در بخش زمینی، همچنان ادامه دارد و افراد می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ستاد عتبات سازمان حج و زیارت نام نویسی کنند.

آقایی تصریح کرد: مشتاقان زیارت به عتبات عالیات و زیارت حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام برای سفر، در کاروان های مجاز تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام کنند و از داشتن پوشش بیمه سفر خود مطمئن شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار