والی سابق جوزجان می گوید: جنرال دوستم به افغانستان بازگشته است اما دولت به جای رسیدگی به شکایتش با این پرونده برخورد سیاسی می‌کند.

ایشچی: در دادگاه لاهه از «جنرال دوستم» شکایت خواهم کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ایشچی، والی سابق جوزجان می گوید: جنرال دوستم به افغانستان بازگشته است اما دولت به جای رسیدگی به شکایتش با این پرونده برخورد سیاسی می‌کند.

والی سابق جوزجان و عضو «جنبش نوین افغانستان» با اشاره به رایزنی‌های اخیر دولت افغانستان با جنرال دوستم گفت اگر دولت افغانستان به شکایتش رسیدگی نکند در دادگاه بین‌المللی لاهه از جنرال دوستم شکایت خواهد کرد.

والی سابق جوزجان تصریح کرد: جنرال دوستم به افغانستان بازگشته است اما دولت به جای رسیدگی به شکایتش با این پرونده برخورد سیاسی می‌کند.

وی تاکید کرد که باید روند رسیدگی به پرونده‌اش آغاز شود در غیر این صورت مشخص می‌شود که دولت افغانستان به دنبال استفاده از جنرال دوستم در یارگیری‌های انتخاباتی است.

ایشچی اظهار داشت: با این حال هنوز زود است که بگوییم دولت افغانستان از رسیدگی صادقانه به شکایتش علیه جنرال دوستم خودداری می‌کند اما این مسئله در آینده روشن خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.