معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری زنی با وعده ارائه تسهیلات بانکی از شهروندان بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر به پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی  شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد زنی کلاهبردار به نام ش – الف با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمند بانک با اقدامات متقلبانه و وعده پرداخت تسهیلات بانکی کلان به شهروندان از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه کلاهبردار را دستگیر کردند که این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ باقری افزود: تاکنون ۸۰ شاکی و مالباخته در این پرونده شناسایی شدند که مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته از مالباختگان تاکنون ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام /ر

 کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس  قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار