استاندار گلستان گفت: خون شهدا تنها چیزی است که انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛ سید مناف هاشمی ظهر امروز در اولین جلسه شورای راهبردی توسعه ایثار و شهادت که با حضور دکتر میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید برگزار شد، گفت: تلاشگران جامعه در حال حاضر کسانی هستند که اشتغال ایجاد کرده و خانواده‌ای را شاد کنند.

وی افزود: مسیر شهادت همچنان باز است و هنوز می‌بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.

استاندار گلستان دیدار، تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیز اسلامی مان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان جزو برنامه‌های اصلی فرمانداران و مدیران اجرایی استان باشد وهر سه ما یکبار جلسات شورای ترویج فرهنگ و ایثار درشهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران برگزار شود.

استاندار گلستان گفت:امروز ما در حوزه ایثار و شهادت باید قدم‌هایی را برداریم که به جامعه و مردم ما نزدیکتر بوده و با عشق و اراده قوی اتفاق بیافتد.

هاشمی گفت: امروز آرامش، امنیت و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهداست و وظیفه ما حفظ و حراست از این فداکاری هاست و این مسئله جز با فرهنگ ایثار و شهادت محقق نخواهد شد.

وی گفت:خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است.

همچنین در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور جهاد را یک نوع حرکت به سوی کمال دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه باید نهادینه کنیم و همه باید عامل این فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/م

 

خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه می کند

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.