نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تسهیل گری فعالیت دفاتر کارگزاری، گفت:‌ گزارشات حکایت از طولانی تر شدن روند ارایه خدمات به مردم دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی امروز، در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار و تسلیت شهادت امام جواد (ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه یک سالگی فعالیت تیم جدید مدیریت شهری هستیم، مسئولان مربوطه باید در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته، پیشرفت‌ها و مشکلات گزارشی را ارایه دهند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ما نیز گزارش عملکرد ارايه می دهیم، گفت: ما همچنین در صورت لزوم سنگ‌اندازی‌ها و مانع تراشی‌های برخی افراد را هم به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نصر اصفهانی خطاب به افرادی که مانع تراشی می‌کنند، ادامه داد: به شما توصیه  می کنم به جای این اقدامات برای کمک به مردم، با مدیریت شهری همراه شوید.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم کمک کنند، گفت: با هم افزایی می توانیم به اهداف دست یابیم چراکه هر گونه عدم همکاری از سوی مسئولان در هر مسئولیتی با شهرداری منجر به از بین رفتن خدمات گذشتگان و آسیب جدی به شهروندان خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهرداری نباید برای توسعه شهر با مشکل مواجه شود و ما باید قدرت و توانمندی خود را با کارهایی که انجام می‌دهیم و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی مردم نشان دهیم، اگر کسی می‌خواهد خودی نشان دهد باید بیشتر با کمک، حضور خود را نشان دهند نه با ورودهایی که زیان آور است.

روند واگذاری مراکز فرهنگی شهرداری تعیین تکلیف شود

نصر اصفهانی با ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مراکز فرهنگی شهرداری برای واگذاری به بخش خصوصی، افزود: در این زمینه باید توجه داشت که بسیاری از مراکز بلا تکلیف هستند و باید با رصد فعالیت مراکزی که واگذار شده است تعیین تکلیف و استراتژی شفافی در این زمینه تعریف شود.

وی در ادامه به ارایه توضیح در خصوص دفاتر کارگزاری پرداخت و یادآور شد: مراکز مذکور با هدف تسهیل در امور مردم و تردد کمتر مردم در شهرداری راه‌اندازی شده است اما گزارشات حکایت از طولانی تر شدن روند ارایه خدمات به مردم دارد.

نصر اصفهانی گفت: به طور مثال بعضاً شهروندان برای یک استعلام ساده، باید 20 روز در نوبت بمانند و این امر نیازمند بازنگری است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به انتقادات نسبت به تابلوهای پیشانی شهر اصفهان نیز اشاره و تاکید کرد: متولی اصلی این تابلوها باید مشخص شود چرا که در حال حاضر از سویی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ورود پیدا می کنند و از سوی دیگر شهرداری‌های مناطق، که این کار اشتباه است و باید در این زمینه تعیین تکلیف لازم انجام شود.

وی در پایان به لزوم توجه شهرداری نسبت به سرمایه‌های معطل مانده در مناطق مختلف و ساماندهی این سرمایه‌ها اشاره و خاطرنشان ساخت: تعیین تکلیف در این بخش می‌تواند برای تحقق بودجه کمک قابل توجهی باشد.

انتهای پیام/س

جلسه علنی شورای شهر

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.