رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شرایط حال حاضر باید برای حفظ وضعیت موجود تلاش کنیم و با توجه به بهره وری ، از امکانات دانشگاه بیشترین استفاده را به عمل بیاوریم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هیات رئیسه دانشکده پیراپزشکی گفت : در شرایط حال حاضر باید برای حفظ وضعیت موجود تلاش کنیم و با توجه به بهره وری ، از امکانات دانشگاه بیشترین استفاده را به عمل بیاوریم.

وی گفت :  ما برخی تغییرات را در اولویت های دانشگاه اعمال کرده ایم ؛ محدودیت های احتمالی را باید با برنامه ریزی مدیریت کنیم.

مرادی افزود : قدمت بالا، تعداد زیاد دانشجویان و تعدد رشته های این دانشکده یک ظرفیت بسیار خوب است که باید به نحو مطلوبی از آن بهره برداری کنیم.

وی افزود : با توجه به رشته های دانشکده پیراپزشکی ، متریال تحقیق آماده است و توجه به تحقیق و بهره برداری از این داده ها می تواند به رشد دانشکده و نیز دانشگاه کمک قابل توجهی کند.

مرادی ادامه داد : اعضای هیات علمی برای دفاع از حیثیت علمی خود و دانشگاه در مقوله پژوهش فعال تر شوند و پژوهشهای کاربردی را که به سود جامعه است در اولویت بگذارند.

وی گفت :  در این دانشگاه مرزبندی معنا ندارد و همه باید ضمن پیشبرد امور حوزه خود برای رفع مشکلات دانشکاه دست به دست هم بدهند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

با توجه به رشته های دانشکده پیراپزشکی ، متریال تحقیق آماده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.