نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نرخ ناباروری در این استان را نگران کننده دانست.

نرخ ناباروری در استان مرکزی نگران کننده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان در جمع طلاب جوانی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند آمار نرخ ناباروری در استان مرکزی را نگران کننده دانست و گفت: یکی از مهمترین ثمرات ازدواج فرزند آوری است که در صورت تعویق امر ازدواج متاسفانه شاهد ناباروری در بین زوجین خواهیم بود که مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: یکی از زمینه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی پایین آمدن نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق در جامعه است که برای جلوگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی باید برای ازدواج جوانان فکر اساسی کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان خود در جهت افزایش نرخ ازدواج در جامعه تلاش کنند و نهاد‌های مسئول در این زمینه هم برنامه ریزی‌های دقیق و مدونی را در این راستا انجام دهند.

بانک‌ها تسهیلات بیشتری را برای ازدواج جوانان اختصاص دهند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری را برای ازدواج جوانان اختصاص دهند و بجای اعطای تسهیلات بیهوده به افراد سودجو به جوانان در حین ازدواج خدمات مطلوبتری را ارائه کنند.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.