نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دو مشکل اصلی کشور را نداشتن مدیریت و نظارت دانست و گفت: اگر این دو موضوع حل شود همه چیز در ایران سر جای خودش خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ما کشور ثروتمند و دارای ظرفیت‌های خوبی هستیم و تنها مشکل کشور ضعف مدیریت و نظارت است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که عنوان کردند اگر نفت و گاز ایران را روی هم بگذاریم حرف اول را در دنیا می‌زنیم، تاکید کرد: اگر مدیریت و اشراف باقدرتی نداشته باشیم همین ثروت‌ها نیز از بین می‌رود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل (ره) از زمانی که وارد کشور شدند بر لزوم کاهش وابستگی به نفت و گاز تاکید داشتند، یادآور شد: اکنون 40 سال از آن زمان گذشته و باید وابستگی به نفت و گاز را تاکنون مدیریت کرده باشیم.

آیت‌االه علما با اشاره به سایر ذخایر معدنی که در کشور داریم، عنوان کرد: باید از این ذخایر به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: دشمنان ما هم این را می‌خواهند که ما از منابعی که داریم به خوبی استفاده نکرده و رشد نکنیم.

امام جمعه کرمانشاه از مسائل اقتصادی اخیر کشور هم یاد کرد و ادامه داد: سوریه و عراق چندین سال است که درگیر جنگ هستند، اما ریالی به قیمت اجناس آنها اضافه نشده است.

آیت الله علما به جوانان فعال در زمینه کارهای دانش بنیان هم اشاره کرد و از آنها به عنوان افراد علمی و انقلابی یاد کرد که باید بستر لازم برای رشد آنها فراهم شود.

وی گفت: اگر بستر لازم برای رشد جوانان در بستر اقتصاد دانش بنیان فراهم باشد دیگر آنها هم سراغ شغل پشت میز و صندلی نشینی نمی‌روند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین خواستار کمک به تکمیل برج فناوری کرمانشاه شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اگر نفت و گاز ایران را روی هم بگذاریم حرف اول را در دنیا می‌زنیم

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.