فرماندار قصرشیرین گفت: از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده در مجموع 691 طرح در سه بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین گفت: در مجموع برای اجرای 691 طرح اشتغالزا 297 هزار و 864 میلیون ریال اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آنها، یکهزار و 181 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

وی اظهارداشت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، 70 طرح اشتغالزا موفق به دریافت 15 هزار و 173 میلیون ریال تسهیلات شدند که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 128 تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم شد.

فرماندار قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی و میراث فرهنگی بیان کرد.

تاتار بیان کرد: از چند سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع 160 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با 148 هزار و 968 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع طرح های مصوب شده تاکنون به 50 طرح اشتغالزا ، 11 هزار و 592 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایریی از سوی بانک های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آنها 53 فرصت شغلی ایجاد می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، باغداری ، صنعتی و خدماتی است که در مجموع برای 306 تن فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرماندار قصرشیرین عنوان کرد: همچنین در کمیته اشتغال قصرشیرین از محل تسهیلات اشتغال و فراگیر در چند سال اخیر 61 طرح با 272 هزار و 241 میلیون ریال تسهیلات و با اشتغالزایی 209 تن به تصویب رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

297 هزار و 864 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های اشتغالزا قصرشیرین

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.