رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : دانشگاه ها در حوزه های تامین نیروی انسانی کارآمد و افزایش ثروت و رفاه مردم بر توسعه اقتصادی و انسانی فعالیت می کنند.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : دانشگاه ها در حوزه های تامین نیروی انسانی کارآمد ، افزایش کارایی و بهره وری افراد ، گسترش مرزهای دانش و تولید و فناوری و افزایش ثروت و رفاه مردم بر توسعه اقتصادی و انسانی فعالیت می کنند.

وی گفت : این مراکز علمی باید با نزدیک شدن به دانشگاه های نسل سوم از اقتصاد سرمایه محور به سمت اقتصاد نوآوری محور حرکت کنند.

مرادی افزود : استان کرمانشاه با ۱۵۳۰ عضو هیات علمی ، ۲۵ پژوهشکده و مراکز تحقیقاتی ، ۲۰ مجله علمی از جایگاه مطلوبی در حوزه تحقیقات و فناوری برخوردار است.

وی افزود : مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی با دارا بودن کلین روم و فضای تولید آزمایشگاهی و با ۲۷ شرکت زیر مجموعه ، ۴۰ عضو هیات علمی فعال در حوزه فناوری و ۱۱۹ اختراع داخلی و یک اختراع بین المللی از جمله مراکز نوپا اما پویا است.

مرادی ادامه داد : محصولاتی در حوزه فرآورده های دارویی ، تجهیزات پزشکی و فناوری اطلاعات از جمله تولیدات فناورانه شرکت های عضو مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

استان کرمانشاه ۱۵۳۰ عضو هیات علمی دارد

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.