برپایی جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در همدان

برپایی ویژه‌برنامه ولایت علوی، اکمال دین نبوی و حرکت ۸ کاروان شادی با پرچم‌های علوی از جمله برنامه‌های عید غدیر خم در این استان است.

برپایی جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت این اداره برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: به مناسبت عید غدیر خم، ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم، در ۶۰ بقعه متبرک استان برگزار می‌شود که در شهرستان همدان به طور ویژه در امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.

کاروند اضافه کرد: آذین بندی و غبار روبی و عطر افشانی بقاع و امامزادگان سراسر استان، برگزاری دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان و برگزاری نماز عید قربان در امامزاده‌های شاخص استان از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: برگزاری مراسم با شکوه میلاد امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامه کبیره، همایش بانوان ولایی با حضور خواهران حوزه‌های علمیه و بسیج خواهران ادارات در روز عید غدیر خم در امامزاده عبدالله(ع) از برنامه‌های دیگر در این دهه است.

وی یادآور شد: ساعت ۱۰ صبح روز عید غدیر، ۸ کاروان شادی با پرچم‌های علوی و دسته‌های گل به صورت نمادین به سمت امامزاده‌ها و بقاع مجری جشن در سطح استان راه پیمایی می‌کنند که در شهرستان همدان این کاروان‌ها به سمت امامزاده عبدالله(ع) حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار