تولیت آستان قدس رضوی با اشتراک گذاشتن تصاویری از حرم رضوی و انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود روز عکاس را به عکاسان تبریک گفت.

ثبت حس آرامش زائران خدمت به بارگارگاه قدس الهی استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصاویری از حرم مطهر رضوی و یادداشتی، روز عکاس را به عکاسان تبریک گفت.

رئیسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

انتقال حال و هوای #زائر و جلوه های ارزشمند #خدمت در بارگاه منور رضوی کار ساده ای نیست.

گاهی تصاویری توسط #عکاسان هنرمند ما در این مکان مقدس ثبت می شود که علاوه بر اینکه بسیار زیبا، گویا و اثربخش است به خوبی بیانگر حس #آرامش روحی و روانی زائر و #خدمت مخلصانه در این بارگاه قدس الهی است.

گاهی یک #عکس گویایِ با پیام به اندازه دنیایی از کلمات اثرگذار است و هنر اهالي #رسانه اين است كه زيبايي كلام #حضرت_رضا(ع) را به جامعه منعكس كنند.

ثبت حس آرامش زائران خدمت به بارگارگاه قدس الهی است

ثبت حس آرامش زائران خدمت به بارگارگاه قدس الهی است

19 آگوست مصادف با 28 مرداد روز جهانی عکاسی است. آن طور که در روند تاریخی عکاسی مشخص شده،گویا این روز مصادف با رونمایی عکاسی برای عموم مردم است.گرچه این روز برای نخستین بار توسط انجمن های عکاسی آمریکا اعلام شد اما این شورای عکاسی بین المللی هند بود که اولین بار این روز را جشن گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
28مرداد یاد وخاطره مصدق گرامی باد.
آخرین اخبار