سرپرست استانداری کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با خانواده‌های شهیدان «محمدعباس، محمدحسن و محمدحسین سیف الدینی راد» و «احمد حسن زاده» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با خانواده‌های شهیدان «محمدعباس، محمدحسن، محمدحسین سیف الدینی راد» و «احمد حسن زاده» دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست استاندرای کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا، گفت: بقای انقلاب اسلامی نیازمند تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فدائی ادامه داد: شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهادگونه گام بر می‌دارند.

وی دیدار، سرکشی و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا را جز تکالیف و وظایف مسئولان این نظام دانست و بیان کرد: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه‌های امام راحل فدا کردند که تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر تنها اقدام ناچیز در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها است.

«محمدحسن، محمدعباس و محمدحسین سیف الدینی راد» به ترتیب در سال‌های ۶۰، ۶۳، ۶۷ و «احمد حسن‌زاده‌سبلوئی» در سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ی

بقای انقلاب اسلامی نیازمند تداوم راه شهدا است

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار