سرپرست استانداری کرمان گفت: در سال گذشته حدود ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمان ایجاد کرده‌ایم.

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی دراستانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان به همراه مدیران استانی با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کرد.

وی دراین دیدار افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته رشد شاخص درآمد و درآمد سرانه کشور ما تقریبا هم تراز کشور‌های ترکیه و مالزی است.

سرپرست استانداری کرمان تصریح کرد: ایران به لحاظ رشد در سطح کشور‌های همجوار است و این موضوع خود نشان دهنده آن است که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در کشور وجود داد، اما باید در راستای استفاده بهینه از آن‌ها گام برداریم..

وی عنوان کرد: تنظیم بازار، مقابله با فقر و محرومیت زدایی و ... از اولویت کار‌های دولت تدبیرو امید است ضمن آنکه همگام با دولت، ما نیز سعی کرده ایم که در استان کرمان موانع تولید را رفع کنیم به‌طورمثال در صدور مجوزات که یکی از چالش‌های سرمایه گذاران بوده است، با کاهش بروکراسی‌ها، این مهم تسریع پیدا کرده است.

فدایی با اشاره به چالش بیکاری در کشور و به ویژه استان کرمان، بیان کرد: سهمیه استان کرمان در ایجاد اشتغال در سال گذشته حدود ۳۴ هزار نفر بوده است که سعی ما براین بوده که شغل‌های پایدار ایجاد کنیم لذا در سال گذشته حدود ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمان ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان ۱۰۰ هزار فرصت شغلی را در سطح استان شناسایی کرده است و در این راستای آموزش‌های لازم برای آماده سازی نیروی کار برای حضور در این فرصت‌های شغلی نیز گام برداشته است.

انتهای پیام/ح

ایجاد فرصت های شغلی در کرمان

برچسب ها: اخباراجتماعی ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار